понеделник, октомври 10, 2005

Зemjotres, nekolku dzointa i pistol


Однапред да се извинам што е напишано на латиница. Малку поодамна е напишано, а и сега ме здомрзе да го препишувам. Се разбира и вака. Деновиве ќе го средам на кирилица.



Mala scena, kaj mene doma. Znaci, stan, renoviran, od vleznata vrata levo, polica polna knigi, isto taka i od desno, ponatamu mala masa, kauc, dve mali stolcinja. Na masata ima solja kafe i casa sok, pepelnica i dve dalecinski. Pokraj niv TV, Samsung - poklon za svadba, dvd, sistem, PC2. Naokolu se motka malo dete, otprilika na 4 do skoro 5 godinki. Trca navamu-natamu, bescelno, kako i sekoe dete. Na kaucot sedi edna zenska, verojatno majka mu, na vozrast od okolu 25-28 godini. Se dosaduva, pusi cigara, ceka spanska ili venecuelska serija, dodeka na TV-to pustaat emisija od sekojdneviot zivot 'Makedonija i narodnite nosii vo Velesko'. Se pomrdnuva da ja istrese cigarata vo pepelnicata. Deteto pocnuva da pisti od cist mir. Majkata go poglednuva mrzovolno i prodolzuva nisto da ne pravi. Deteto ja zema casata piskajki, pocnuva da pie i da piska istovremeno. Se zagrcnuva, pocnuva da kasla dodeka sokot se istura. Majkata zabelezuva, izripuva, go potcuknuva po grbot, mu ja zema casata, ja stava na masata. Deteto ja poglednuva.

Pocnuva da vika:

deteto - Zosto se tepas ma? Picko, picko edna!

majkata - Todore (vo toj moment doznavame deka deteto se vika Todor, ne e toa vinovno, verojatno taka majka mu sakala), taka li se zbori na majka, a? Kazi mi, se zbori li?

Todor - Sto e mori Ljubico (majkata se vika Ljubica, doznavame, otkako deteto ke i se obrati)!! Neli taka tato te vika!!

Ljubica - Ke mu kazam ubavo jas na toj tatko ti koga ke se vrati? Ne se vika taka na majka. Prestani da se glupiras.

Vo toj moment se zatresuva lusterot, pocnuvaat da se tresat zidovite, pa se nisa zgradata, pagjaat knigite od policite, se iskluicuva TV-to, deteto i majkata panicno se obziraat naokolu. Deteto pocnuiva da se plasi, se gleda po negoviot izraz. I majkata ne e daleku od panika. Deteto pagja na gazot od silnite potresi. Majkata pocnuva da place. Deteto i se pridruzuva. Majkata ripnuva na noze, go grabnuva deteto, ja otvora nadvoresnata vrata, popat go pribira mobilniot, tasnata i nejzinite patiki. Deteto ima patiki na nozete od prethodno. Bega niz vratata, po skalite, zgradata prestanuva da se trese dodeka taa trca po skalite placejki zaedno so deteto. Taa ne go zabelezuva toa tuku prodolzuva. Na skalite ima mnogu lugje (ostanatite stanari). I tie panicno begaat po skalite. Majkata gleda deka patot i e preprecen od edna postara zena. Ja turka po skalite. Zenata pagja, vristi od bolka, se gleda od izrazot na nejzinoto lice deka cuvstvuva ogromna bolka. Majkata Ljubica ja preskoknuva zenata i se razviukuva.

Ljubica - Mrdni mi se od pred pat starudijo niedna. Kade begas. Uste sto godini li sakas da zivees. Ne ti e sram, kucka edna, a vnucite doma gi zaboravi, a? Mameto da ti go ebam.

Todor - Mamo, zosto ja raspcu tetka Curka (starata zena se vika Curka, by the way)? I tato ja pcue koga ne go slusa.

Ljubica, izleguvajki niz glavnata porta na zgradata, nadvor na trotoarot pred zgradata, bez zdiv
- More, mame da im ebam na site, taka da znaes sinko. Od stari lugje da begas. Em smrdat, em dosadi bozji se.

Nekoj pripiskuva:

- Begajte lugje izginavme. rekoa ke ima uste eden kako onoj od seestretata (63 godina, zab. na av.)!!!!

Ljubica go slusa kazanoto, se vrti naokolu i zdogleduva edne starec kako se dere, odi nakaj nego, go grabnuva dodeka starecot seuste se dere kako ulav.

- Begajte lugje izginavme. Rekoa ke ima uste eden kako onoj od seestretata. Javija na televizorot.

Ljubica mi zalepuva dve slakanici (bitch slapping)

Ljubica - Prekini skote, gi plasis lugjeto.

Stariot, zabezeknato, poleka se povraka od sokot i slakanicite - Sto ti e be dete, sto se mavas.

Ljubica - Ne se mavam skote smrden, tebe te mavam, mars od tuka drtalo edno, da ne ti vrzam uste nekoja.

Vo megjuvreme, Todor se izmolknuva od majka si, se doblizuva do stariot i mu udira tupanica megju nozete na dedoto.

Stariot, bolno -Uff, more dete, me otepa. Poleka, legnuva od bolka na zemja i pocnuva da ofka. Ljubica go zema deteto za raka i pocnuva so brzi cekori da odi nakaj Bunjakovec.

Vo megjuvreme, dvajca lopovi (se poznava po nacinot na koj vleguvaat vo stanot na Ljubica, koj ona go ima zaboraveno vo panikata i lutinata, otklucen) vleguvaat pretpazlivo.

Prviot -Ima li nekoj?

Vtoriot - Nema be nikoj, site se na ulica, vleguvaj vnatre da vidime sto ima.

Vleguvaat vnimatelno, prviot vadi od pod jaknata metalna cevka, ja dzi kako da ima namera da ja upotrebi. Vtoriot se obzirnuva naokolu.

Vtoriot - Pogledni, ke se oparime, a?

Prviot - Stvarno, zemaj sto ke zemas i da begame. Vo toj moment zdogleduva nesto zeleno vo edniot agol od salonot, zatskrieno.
Prviot - Sto e ona, a?

Vtoriot - Ne me dupi, dzek pot.

Prviot - Dzek pot, nego kako. Ti rekov deka imam srekna raka.

Odat poleka, pred niz se pokazuva prilicno golema saksija i vo nea mosen ubavo rastenie. rastenieto e canabis, popoznato kako marihuana, trava, Meri dzejn, gandza i slicno. Do nego, na zemjata ima listovi, veke isuseni, so malku cvet, podgotveni za konsumiranje.

Prviot - Da svitkame po edna, a?

Vtoriot - Sho da ne, ko da ke se vrati nekoj. Site se picki u gradov, dva dena ke cmaat nadvor od strav. Se navednuva, ja zema prigotvenata travka, odi kon masata, ja stava na masata, sednuva na kaucot.
Prviot go gleda soblaznitelno dodeka poleka i toj sednuva od sprotiva na stolce. Vtoriot, vesto, svitkuva eden dzoint, mu ga dava na Prviot koj go zema i go pali so kibrit koj nabrzina go vadi od dzep.
Vtoriot za toa vreme si pravi za sebe uste eden dzoint. Go vlazni i go pali. Poleka duvaat.

Vtoriot, duvajki, pocnuva da vitka uste dva.

Prviot - To brate, to.

Vtoriot, so dzoint vo usta, vitkajki go vtoriot dzoint (prviot dzoint e veke gotov) - U, da t'ibam, da t'ibam. Zivot, a? Mava, ko konj se osekam.

Prviot - Sto be ko konj, jas sum magare, sakas da izlezam nadvor i da vikam na cel glas?

Vtoriot - sedi be, koj kur ti e? Deka ednas ti rekle deka ti e kurot golem, pa sega magare, a?

Prviot, go ostava dzointot vo peplnicata, poleka gi otkopcuva farmerkite, go vadi kurot nadvor
- Gledaj be gledaj, mame da t'ibam, a! U sporedba so tvojot ne e magareski, megamagareski e.

Vtoriot -priberi go da ti edbam pederot, na mene li ke vadis kur, picka li ti mater.
Prviot -Ne pcuj majka, mater ti ebam, mamu da t'ibam!

Vtoriot, vlece, dolgo, od dzointot, go drzi vo sebe, se zakasluva - Nekur jadi gomna. Da ne te ubijam, idi najdi nesto za pienje.

Prviot - Ajde be, ti mene. Stanuva, podi kon friziderot, go otvara, vadi sise ispolneto so zolta tecnost, go zatvora friziderot, se vraka na svoetpo stolce. - Eve ti be, krv ti ebem pijandurska. Drz.

Vtoriot - Fala. Go zema siseto i go nategnuva. Pie dolgo. Po nekoe vreme, so kravvi oci, potkasluva i go treska na masa. Se zabelezuvadeka ispil okolu 150 gr.

Prviot - Idi be u mater, ostaj i za mene. I toj go zema siseto, go otvora kapakot i pocnuva da pie. Ova se slucuva dodeka ne se ispijat okolu 600 gr. Ili na sekogo po otprilika 300 gr.

Vtoriot – Sto mislis, kolku vreme ke im treba na Skopjani pred da prestanat da tupat okolu zemjotresov?

Prviot – Koj gi znae, vo ova sivilio, besperspektivnost i nemanje pari, zemjotresov im e najgolema zanimacija. Kako koga tepase Kometal u rakomet. Nedela dena najmalku.

Vtoriot – Sto vikas. Koga ke gi vidam site onie faci nadvor mi ide da se ubijam. Slozile faci kako da im go utepal nekoj najmiloto.

Prviot – Dobro e be, se dodeka ne pocnat pak da tupat za politika. Koga ke im stane jasno deka sami se krivi. Zapnale, Branko e kriv, Ljubco e kriv, Cile e kriv, sto sakas? Ne sfakaat deka na ovoj ili onoj nacin, sami si gi glasavme. Nikoj ne ni e kriv.

Vtoriot – Zaebi, ne pocnuvaj. Ko dedo mi si. So izmenet glas – Nie, deca, koga se krenavme protiv fasistite, ne bevme nisto postari od vas. Goli i bosi za podobro utre, a vie, drogite, rakijata I posle daj mamo pari, daj tato pari.

Prviot – Znam be, serese ko foka. Barem dodeka ne pocna da bara od tebe cigari. Kako e sega?

Vtoriot – Dobar e. Go naviknav. Mu davam od onie, so hors zacineti. Pusi, tegne, spie, I posle pak odnovo. Barem prestana da sere. Skapo, ama se isplati.

Vo megjuvreme izduvuvaat uste po dva (vkupno 4 na sekogo) dzointa. Poleka se zabelezuva deka se epten pijani i naduvani. Vtoriot vadi pistol od nekade (verojatno od pod jaknata) i pocnuva da si igra so nego. Po nekoe vreme go vperuva vo Prviot.

Vtoriot -Ke te ubijam pizdo.
Prviot, pijano - Pukaj be bratuced, pukaj. Pocnuva da se smee na glas, poleka prerasnuva vo urlanje od smea na koja i se pridruzuva i Vtoriot. Poleka prestanuvaat da se smeat.

Ocite im se uste pokrvavi.

Vtoriot - Da ti ebam Milcoto, me nasmea.

Prviot - A, dobar e.

Vtoriot, so omrza vo ocite - Koj e be dobar, koplie edno. Znaes li deka pederot me odbi za uloga.

Prviot - Koja uloga be, si sanjal.

Vtoriot - Ti teknuva na onoj budalata od filmot. Onoj be sto ke ja upuca macketinata u manastirot. Za taa se spremav ama me zaeba kopileto.

Prviot - Ne ti e Milco kriv, za kur ne te biva.

Vtoriot go repetira poistolot, istreluva eden kursum vo gradite na Prviot, vika - Kogo be, kogo ne go biva pizda li ti mater, Kogo, a? Koj e bolji, a? Koj e bolji? Koj e mrtov, a? Kopile edno. Kopile, kopile.

Pocnuva da pee - kopile magaresko, koplie nedoebano.

Vo toj moment se otvora nadvoresnata vrata. Vtoriot tapo poglednuva natamu. Na vratata e Ljubica. Bez deteto e. Poglednuva naokolu. Pocnuva da vristi i da bega po skalite.

Vtoriot - Begaj picko, begaj. Begaj ama kade. Sednuva na kaucot. Vitka uste edne dzoint. Poglednuva nakaj prviot, koj lezi so otvoreni oci. Mrtov e. Vtoriot go pali dzointot. Povlekuva dlaboko, go zadrzuva dolgo, na kraj skoro nisto ne izleguva.

Vtoriot, nakaj Prviot - Kaj ti e sega kurot be? Kutis, a? Treba fala da mi kazes. Te izbaviv od prokletovo sekojdnevie.

Pocnuva da se smee. Stanuva i odi kon nadvoresnata vrata. Se vrti naokolu, kako bozem gleda vo nekogo

Vtoriot -Sto ti e be zemjotres, mater mu ebem, strasna rabota.

Ja otvora vratata i go povikuva liftot. Go vrti pistolot na prst dodeka go ceka liftot da pristigne. Nesakajki pistolot istreluva kursum, koj se odbiva od tavanot i go pogoduva
Vtoriot vo nogata. Pogodena mu e butnata arterija, tece zarko crvena krv. Vtoriot, zatapen od travka i domasna rakija, nisto ne cuvstvuva. Poleka pagja na podot. Krvari obilno, se obiduva da ja pritisne ranata. Ne uspeva.

Vtoriot - Ne biva zemjotres bez zrtvi. Kaj se videlo.
Pcue - Da ti ebam Skopjeto, da it ebam drzavata. Da ne bea onie u parlament nemase da ima ni zemjotresi.

Umira poleka. Po nekoja minuta se smiruva. Mrtov e.

Se otvora vratata od sprotiva. Izleguva Ljubica, po neka izleguva komsikata.

Komsikata - Mrtov li e?

Ljubica - Pojma nemam.

Komsikata - Kaj ti e Tosko! Arno sto ne e tuka?

Ljubica - Go odnesov kja moite.

Komsikata - Slusna li, nekoja zena so dete ja natepala Curka. Vika da ne znae poarno ke si recela deka ti e sestra.

Ljubica, se nasmevnuva podmolno - Koj ke znae, od strav na site ni se prividuva. Jas pomisliv deka go vidov Zoki dodeka begav.

Komsikata - Imas pravo. Tuku sto ke pravime so ovoj.

Ljubica - Ima uste den, oprcen e kaj mene u dnevna. Mrtov. Mi go unisti kilimot. Ke me ubie Zoki. Pak, trosis, ke mi rece.

Komsikata - Sto da pravis, nema krvav da go cuvas.

Ljubica - Imas pravo. Da vikneme policija.

Komsikata - Koe fajde i od niv. Nesposobnio. Ni edna vojnicka ne uspeaa da pobedat. Mislis ke mozat da se snajdat. Baska ke ti ja vidat travata. Uste ti e doma?

Ljubica - Uste, sakas da svitkame po edna?

Komsikata - Aj prvo da gi dzitneme niz prozor. Od pozadi. Ke recat se potepale na parking.

Ljubica - Vazi.

Pocnuvaat da go vlecat Vtoriot kon skailite. Go dovleckuvaat i go svalkuvaat. Vtoriot pagja tokmu do prozorcite. Odat vnatre vo stanot. Se slusaat nejasno zvuci. Po malku se pojavuvaat obete kako go vlecat Prviot. I nego go svalkuvaat do Vtoriot. Ljubica gi otvora dvte okna od prozorcite, a komsivkata gi turnuva obajcata. Dvete se navednuvaat da vidat. Se slusat dva tapi zvuka. Kako koga ke padne telo od golema visocina.

Ljubica - Sto vikas sega, zasluzivme po edna, a?

Komsikata - Ja ke svitkam, ti nemas poim.

Poleka gusnati vleguvaat vo stanot. Se zatvora vratata. Skopjani seuste se vo panika. Cekaat uste eden zemjotres. Ljubica i Komsikata ne. Tie nemaat gajle. Duvaat.

Komsikata - More da ima sega nekoj da mi go svirne, taman.

Ljubica - E, tebe ti e lesno. A onoj mojot kur go boli. Si sedi u ona Gruzijana, pisuva gluposti po e-mail, ne mu cue.

Komsikata - Sto ke mu cue. Kurva do kurva u toa bivsite sovetski drzavi.

Ljubica - Ne be, so go znam. Plasliv e da ne fati nekoja bolest. Si ubiva od drkanje, toa sigurno.

Komsikata - Sepak, bi sakala nekoj da mi go svirne.

Ljubica - I jas.


Z A V E S A I L I K R A J N A P R V I O T D E L

ALL RIGHTS RESERVED
(SVITE PRAVA MOI SI SE)

1 Comments:

At 1:37 претпл., Anonymous Анонимен said...

Лудо и необично, особено ако е користено и црпено од сопстени извори и домашна атмосфера. јас да сум режисер би го поставил на штиците што значат живот!

 

Објави коментар

<< Home

Guestbook
Your name? **
Your suggestions for improving my homepage:
Is this your first visit to my homepage?
Yes
No
This message is private